siapa bodoh??? laki atau perempuan...

aku terpanggil-panggil oleh hati aku yg paling dalam untuk buka mata korang yg semakin membodohkan diri sendiri sampai x ingat siapa yang menjadikan kamu dari cecair yang hina untuk engkau menjadi khalifah dimuka bumi tetapi sanggup melakukan ini semua sampai x ingat langsung kejadian kamu semasa ibu-ibu kamu melahirkan tidak langsung ibumu hendak membuat begini tetapi kamu membuatnya dengan tanpa segan silu tanpa ada rasa malu tanpa ada rasa gundah gulana tanpa ada rasa berdosa didalam diri kamu yang tidak pernah kenal erti kejadian manusia yang allah cerita dalam al quran atau kamu tidak pernah membacanya atau kamu tidak reti membacanya atau kamu rasa dunia ini syurga bagi kamu sampai tidak pernah terpikir dialam akhirat yang kekal selama-lamanya?

korang sendiri lah lihat... aku bebel panjang-panjang dan aku malas nak cerita lagi... lu lihat sendiri okeh...

hohoho

aku terlupa....

sekarang ini masalah nya laki atau perempuankan...

siapa yang bodoh?

mengikut kajian hati aku... pertama aku tengok link ini

http://cokelatmanis.blogspot.com/2009/11/nk-tukar-jantina.html

laki-laki mahu jadi perempuan... wow... tidak tercapai akal aku.... wakakaakakah.. geli hati aku melihat manusia jenis ini... bodoh sial celaka ...wailak (klu dalam bahasa arab) ... shit ( kalau dalam bahasa mat toleh ) babi ( kalau dalam bahasa melayu asli )

tapi aku makin heran pula.. aku cuba pikir balik...kalau laki-laki yg nak bertukar menjadi perempuan tu kan, mcm mana dia nak mengandung.. wakakah, lupakan saja sih...

mana boleh lupa, aku masih terbayang nie....

aku terbayang kenapa perempuan ni pun sial juga.. bodoh betoi... sapa-sapa perempuan yang terasa kesialan dia jangan marah aku.. sebab aku ada bukti

kalau korang x caya sama gua

lu boleh tengok sahaja dalam link ini

http://bantalbusukkau.blogspot.com/2009/10/kau-buat-anakkau-gugurkankau-mmg-kejam.html

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjH9SHp5NFUrcQOSvd4IrNSBYAWmB7JBZccDqcE_pnWqxf4h58wVO9_Ul7IPtcGtnZovpmrSpWRNMEQVdb92dOWK_dKNY0l2AwdI58PnHzSe4PGFc1U2Ag8_ZMjt8HKgQMJeugGT9zujYk/s1600-h/dn_01_big.jpg

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiAg_j1FVsi1N6L788h-M13pjlxWQ_tavwAcUJK4FrXkIfbE_yopV0s6kIOWcg9-juc_TDnEY5_X7ESj43rf9MOz2lFWEHhzx9s3Q1O9uZFrvpoPCZQ-1bZmcixouh7FHuefgE7rzZv7oQ/s1600-h/bayi-11.jpg

kesimpulanya... sama-sama bodoh... semua pembaca setuju? kalau x setuju, lantak korang lah, aku malas nak taip dah.. sekian

p/s ; aku malas nak copy bahan-bahan dari blog org tu, sebab aku geli deh...
Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template